تبلیغات بدنه اتوبوس تاریخ ثبت : 1398/05/09_15:47

تبلیغات در اتوبوس های شهر تهران


تبلیغات و آگهی بر روی اتوبوس یکی از موثرترین و جذاب‌ترین نوع تبلیغات است. این نوع تبلیغات را می‌توان به نوعی بیلبوردهای متحرک نامید. در این شیوه به دلیل اینکه اتوبوس مدام در سطح شهر در حال تردد است، محدوده وسیعی از شهر و میلیون‌ها بیننده را تحت پوشش تبلیغات قرار می‌دهد و طیف وسیعی از مخاطبین از شمال شهر تا جنوب شهر و از شرق تا غرب را در بر می‌گیرد.

انواع اتوبوس‌های سطح شهر تهران:

اتوبوس‌های معمولی | تک کابین

در ابتدای کار که هنوز ایستگاه‌های جدید نصب نشده بود، اتوبوس‌های معمولی در این خط حرکت می‌کردند، این اتوبوس‌ها که از نوع «OM 475 » و ساخت ایران خودرو بودند تماماً به رنگ سبز و زرد رنگ‌آمیزی شده بودند. اما بعد از نصب ایستگاه‌ها، دو نوع اتوبوس و به دو رنگ وارد خط شدند؛ از نوع اتوبوسهای رنو با استاندارد یورو 3 و ساخت شهاب خودرو. این اتوبوس‌ها همانند اتوبوس‌های معمولی و راست در، دارای دو در ورودی، یکی در عقب و یکی در جلو هستند که در عقب به آقایان و در جلو به خانمها اختصاص یافته‌ است. اما این درب‌ها در سمت چپ اتوبوس قرار گرفته‌اند و فقط مخصوص ایستگاههای خطوط سامانه تندرو ساخته شده‌اند. این اتوبوس‌ها پله ندارند و به علت ارتفاع ایستگاه نصب شده از سطح زمین و همسطح بودن آن با اتوبوس، مسافرین مستقیماً وارد اتوبوس میشوند. در این اتوبوس‌ها 24 نفر، به صورت 44 نفر نشسته و 34 نفر ایستاده جا میگیرند. کلاً 343 دستگاه از این نوع اتوبوس در این خط به کار گرفته شدند.

اتوبوس‌های تندرو یا BRT

از مهم‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی در کلان شهرهای جهان است که جهت افزایش سرعت اتوبوس‌های داخل شهری استفاده میشود. سامانه اتوبوس‌های BRT تهران «Bus Rapid Trave» روزانه افراد زیادی را در نقاط مختلف شهر جابجا می‌کنند و از این رو سهم زیادی از حمل و نقل عمومی شهر تهران را بر عهده دارد. سامانه اتوبوس های تندرو برای اولین بار در سال 1332 و در مسیر میدان آزادی – تهرانپارس افتتاح شد. اتوبوس‌های بی آر تی تهران به دلیل سرعت، راحتی، زمان انتظار کوتاه و ارزان بودن از ابتدا مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. در حال حاضر تعداد این خطوط به 34 خط افزایش یافته است و در اکثر نقاط شهر تهران فعالیت می‌کنند.

 



کلمه کلیدی :

تبلیغات در اتوبوسهای سطح شهر تهران

نام نویسنده :نادری

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66