تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/12/21_16:53

چند رسانه تبلیغاتی را می شناسید؟


چند رسانه تبلیغاتی را می شناسید؟

 

رسانه تبلیغاتی یک یا دو عدد نیستند، بلکه تمامی کسب و کارها بیش از 20 عدد رسانه تبلیغاتی در اختیار دارند. رسانه های تبلیغاتی را باید کامل شناخت تا مورد مناسب با ماهیت کسب و کار را بتوان انتخاب کرد. شما چند رسانه تبلیغاتی را می شناسید؟ آیا از فضای مجازی برای تبلیغات خود استفاده می کنید؟

اگر در پی افزایش هوش تبلیغاتی خود هستید به تمامی تبلیغاتی که در اطراف خود می بینید دقت کنید. فضای حقیقی برای تبلیغات به چه صورت عمل می کند؟ آیا اصول و قوانین تبلیغات را می شناسید؟ آیا می دانید تبلیغات کسب و کار شما را از خاک بلند می کند. فقط باید کار شما اصولی باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. برای اصولی کار کردن در این حوزه تنها باید اطلاعات خود را تکمیل کنید و سطح آگاهی و هوش تبلیغاتی خود را بالا ببرید. 

در این مقاله به تقریباً 30 مورد از بهترین رسانه های تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد که صاحبان کسب و کار و مدیران می توانند از آنها بهره ببرند و طبق ماهیت کسب و کار از آن ها استفاده کنند.

 

رسانه تبلیغاتی:

تبلیغات روی اتوبوس:

تبلیغات روی اتوبوس

مدتی است که بعضی از صاحبان کسب و کار از این روش نوین و تقریباً ارزان قیمت برای تبلیغات محصول یا خدمات خود استفاده می کنند و بسیاری از آنها هم نتایج مثبتی را دریافت کرده اند.

یکی از محاسنی که این نوع تبلیغ دارد این است که محیط شهر با تردد اتوبوس های طراحی شده و تبلیغاتی زیباتر و جذاب تر می شود و یکی دیگر از محاسن آن هم این است که قشر بیشتری از مردم این تبلیغات را می بینند و احتمالاً مشتری هم خواهند شد. این نکته را در نظر بگیرید که طراحی تبلیغات شما باید جذاب باشد و خلاقیت شما را نشان دهد. 

 

کاتالوگ های تبلیغاتی:

کاتالوگ های تبلیغاتی

کاتالوگ های تبلیغاتی به طور مستقیم یا در نمایشگاه ها یا در نمایندگی های خدمات و محصولات کسب و کارهای مختلف به مخاطبین هدف نشان داده می شود. در تهیه کاتالوگ باید موارد مهمی را رعایت کنید که می توان از بین آنها به موضوع طراحی اشاره کرد. طراحی کاتاوگ شما باید نسبت به بقیه کاتالوگ های کسل کننده و تقلید شده از بقیه تفاوت داشته باشد. شکل ظاهری و کیفیت چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی، شما را نسبت به رقبا خاص می کند. نکته بعدی این است که تا حد امکان کاتالوگ ها را کم حجم و با صفحات کم آماده کنید تنها کیفیت کار مهم هست نه تعداد صفحات. 

 

تبلیغات در مجلات:

کاتالوگ های تبلیغاتی

یکی از مزایای تبلیغ در مجلات این است که مخاطب هدف شما در مجله وجود دارد، پس شما بعد از شناسایی مجلات مرتبط با کار خودتان در آنجا تبلیغات کسب و کار خود را قرار می دهید. تبلیغات در مجله هزینه کمتری نسبت به تبلیغات دیگر است. به این موضوع هم دقت داشته باشید که در این دوره خاص مجله و روزنامه جای خاصی در زندگی افراد ندارد و متأسفانه مردم در گوشی های همراه خود به سر می برند.

در تبلیغات مجله سایز، طراحی، عکس و متن تبلیغ از همi موارد مهم تر است. کیفیت هنری تبلیغات خود در مجله را بسیار بالا ببرید و سایز تبلیغات بزرگ باشد تا در دید مشتری بماند.  

 

فکس مارکتینگ:

فکس مارکتینگ

یکی دیگر از رسانه های تبلیغاتی که از قدیم بوده و هنوز هم پابرجاست تبلیغات یا مارکتینگ از طریق دستگاه فکس هست. این کار به فکس مارکتینگ معروف است و در کسب و کار امروز به صورت نوین مورد استفاده قرار می گیرد.

فکس مارکتینگ در واقع امروزه با دستگاه های جدیدی انجام می شود که دردسرهای استفاده از دستگاه های قدیمی را ندارد مثل گیر کردن کاغذ یا تمام شدن رول کاغذ. دستگاه های جدید قابل برنامه ریزی هستند به صورتی که شما می توانید پیام تبلیغاتی خود ر ا بر روی برگه فکس آماده کنید و دستگاه را برای ارسال 1000 فکس آماده کنید. این کار هزینه کمتر و بازدهی خوبی دارد.

 

تبلیغات بیلبوردی:

تبلیغات بیلبوردی

همه ما تبلیغات بیلبوردی را در شهرهای خود و حتی جاده های بین شهری دیده ایم. این تبلیغات برای فروش هیچ استفاده ای ندارد. برای صاحبان کسب و کار که شرکت های کوچکی دارند و فروش آنها بالا نیست این روش تبلیغات کاملاً اشتباه است و قطعاً با شکست روبه رو می شود. این روش تبلیغات مخصوص برندهای بزرگ و شرکت هایی با فروش بالاست که از پس هزینه های هنگفت آن هم بر می آیند و تبلیغات آنها در این رسانه تبلیغاتی با شکست مواجه نخواهد شد.

یکی از محاسن این رسانه تبلیغاتی این است که مدام جلوی چشم بیننده قرار دارد، مثلاً اگر روزی 5 بار از یک گذرگاه عبور کنید و هر 5 بار نگاه شما به بیلبورد تبلیغاتی باشد، پیام آن ناخودآگاه در ذهن شما هک می شود و تا مدت ها آن را فراموش نخواهید کرد.

 

ایمیل مارکتینگ:

ایمیل مارکتینگ

اولین گام در استفاده از این رسانه تبلیغاتی داشتن وب سایت است. شما باید کسب و کار اینترنتی خود را برای این روش تبلیغات، راه اندازی کنید. ایمیل مارکتینگ تقریباً نسبت به دیگر رسانه ها هزینه کمتری در بر دارد. این روش را می توانید توسط پنل های ایمیل مارکتینگ که شرکت های پشتیبان تبلیغاتی به فروش می رسانند، تهیه کنید.

مشتری وقتی وارد وب سایت شما می شود برای تکمیل فرآیند دریافت محصول یا خدمات شما از او درخواست ثبت نام کنید و حتماً از او آدرس ایمیلش را بخواهید تا در یک تاریخ مشخص به ایمیل تمامی مشتری های خود پیشنهادات خرید، اخبار مهم، رویدادها و تخفیفات خود را ارسال کنید. این کار هم باید روی اصول مشخص خود انجام شود که برای آشنایی بیشتر با این جزئیات به دوره هوش مالی استاد ماهان تیموری مراجعه بفرمایید. 

 

تبلیغات در مترو:

تبلیغات در مترو

ایستگاه مترو یکی از پر رفت و آمدترین مکان های عمومی است که از قشر ضعیف تا ثروتمند جامعه در آن حضور دارند. اگر تبلیغات شما در مترو قرار گیرد تعداد بیشماری از افراد همه روزه با آن روبه رو می شوند، مخصوصاً در شهرهای بزرگ مثل تهران. کسب و کاری که در مترو تبلیغ می شود باید محصول و خدمات عمومی داشته باشد یعنی تعداد زیادی از افراد مخاطب هدف آن بیزینس باشند.

در مکان های مختلف مثل داخل واگن مترو، بر روی دستگیره ها، صندلی، کف واگن و روی بدنه واگن امکان تبلیغات برای شما فراهم است.  اگر تبلیغات شما در ایستگاه های هدفمند قرار بگیرد، مشتری مرتب شما را می بیند و به تنها نکته ای که باید توجه کنید، تبلیغ نویسی است. روش تبلیغات شما تعیین می کند که شما چگونه مشتری را جذب می کنید.

 

تبلیغات در روزنامه:

تبلیغات در روزنامه

سال 1965 برای اولین بار روزنامه پدید آمد و چون تنها رسانه ای بود که افراد به صورت کاغذی با آن درگیر بودند و در موضوع تنوع بسیار زیادی داشت، مورد توجه بسیاری از اقشار جامعه قرار می گرفت. صاحبان کسب و کاری که هوش مالی بالایی داشتند تنها کافی بود که مخاطب هدف خود را پیدا کنند و با یک طراحی و تبلیغ نویسی خاص نظر او را جلب کنند.

امروزه متأسفانه همانطور که گفته شد افراد کمتر به سمت روزنامه و مجله گرایش دارند، البته که این گرایش به طور کامل از بین نرفته و به این معنا نیست که تبلیغ در روزنامه با شکست مواجه می شود؛ اتفاقاً برعکس. فقط کافیست مخاطب هدف خود را بشناسید و تبلیغات خود را به او نشان دهید. 

 

پوسترهای تبلیغاتی:

پوسترهای تبلیغاتی

در تبلیغات پوستری شما می توانید هر آنچه که خلاقیت دارید را به نظر دوستان خود برسانید. پوسترهای تبلیغاتی را می توان به منظور اطلاع رسانی درباره رویدادهای مختلف و کسب و کارهای بومی استفاده کرد. نکته مهم و قابل توجه این است که تبلیغ نویسی عالی و متن تبلیغاتی بسیار خلاقانه ای را بنویسید. پوسترهای تبلیغاتی شما باید ساده، خلوت و زیبا باشد که کسب و کار خود را معرفی کنید و تبلیغات داشته باشید.

 

هدایای تبلیغاتی: 

هدایای تبلیغاتی

هدیای تبلیغاتی همانطور که در تصویر بالا مشخص است، انواع مختفی دارد که شما می توانید بسته به نیاز مشتری خود آن را برایشان ارسال کنید. هدیه تبلیغاتی شما را در ذهن مشتری فردی دست و دلباز جا می اندازد که تنها به دنبال گرفتن پول از مشتری خود نیست، بلکه حاضر است به مشتری خود ارزش دهد و هدیه ای را تقدیم او کند.

همه این روزها به دنبال وسایل رایگان هستند. به تنها نکته ای که باید توجه کنید این است که هدیه های تبلیغاتی شما کم باشد اما کیفیت بالایی داشته باشد که هم مشتری از دریافت آن راضی باشد و شما را به دیگران معرفی کند و هم شما ضرر کمتری را متحمل شوید.

 

تبلیغات در رادیو:

تبلیغات در رادیو

برای استفاده از این رسانه تبلیغاتی باید کاملاً هوشمندانه عمل کنید، مخاطب هدف خود را بشناسید و متناسب با نیاز او در رادیو هزینه و تبلیغات کنید. هزینه تبلیغات در رادیو کم نیست ولی اگر هوشمندانه هزینه نشود با شکست روبه رو خواهد شد. مخاطب هدف شما کیست؟ آیا زمان زیادی را صرف گوش دادن به رادیو می کند؟ چه تبلیغاتی مناسب پخش شدن در رادیو است؟ تبلیغاتی که با شغل راننده های تاکسی سر و کار داشته باشد و آنها را مخاطب هدف خود قرار داده باشد.

 

تبلیغات کلیکی:

تبلیغات کلیکی:

تبلیغات کلیکی یا به عبارتی دیگر تبلیغ در گوگل. اگر قصد شما راه اندازی کسب و کار اینترنتی است، ایده بسیار عالی هست. تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟ بعضی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات برای وب سایت شما این کار را انجام میدهند.

شما ابتدا یک سری کلمه کلیدی را به شرکت مربوطه اعلام می کنید و آن شرکت کاری می کند تا افرادی که کلمه کلیدی شما را جستجو کردند شما را در اولین صفحه گوگل پیدا کنند. شاید هزینه ای که برای این کار می پردازید به نسبت بالا باشد اما وب سایت شما به چشم خواهد آمد و خرید هر چه از وب سایت شما بیشتر باشد بیشتر در جستجو مورد توجه مشتری قرار می گیرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این روش تبلیغاتی شما را به تهیه دوره هوش مالی استاد ماهان تیموری دعوت می کنیم. 

 

تلفن مارکتینگ:

تلفن مارکتینگ

آیا این را می دانستید که با تلفن هم می توان تبلیغات کرد؟ آیا تا به حال پیش آمده که از طرف شخص یا سازمان یا شرکتی با شما تماس بگیرند و محصول و خدماتی را به شما معرفی کنند؟ آیا تا به حال از این طریق کسب و کار خود را تبلیغ کرده اید؟ این رسانه تبلیغاتی ساده و کم هزینه برای برخی از کسب و کارها بسیار کارساز است.

روش کار به این صورت هست که یک سری از پرسنل خود را مامور می کنید که با شماره تماس افراد مختلف در مشاغل مختلف تماس بگیرند، محصول و خدمات شما را پرزنت کنند و برای شما بفروشند. افرادی که برای شما این کار را انجام می دهند باید فن بیان و تن صدا عالی داشته باشند تا مشتری را جذب کنند. 

 

وب سایت:

وب سایت

یکی از 10 عامل ورشکستگی و شکست های کمپانی های بزرگ در دنیای کسب و کار نداشتن یک وب سایت خوب است. اگر کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید نیازی نیست که وب سایت بسیار عالی و حرفه ای داشته باشید، تنها کافیست که اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید و از افراد متخصص در این حوزه استفاده کنید.

سعی کنید هنگام کار کردن با این رسانه تبلیغاتی اطلاعات خود را در زمینه سئو کامل کنید، محتوای عالی تولید کنید و کلمات کلیدی خود را در موتورهای جستجو بالا بیاورید تا افراد مختلف وب سایت شما را در صفحه اول، دوم یا سوم گوگل ببینند. 

نتیجه گیری:

 

از این مقاله تنها یک نتیجه می توان گرفت آن هم این است که تبلیغات یک دنیای بدون محدودیت و بی انتهاست. اگر وارد آن شوید بدون شک کسب و کار شما از خاک بلند خواهد شد. خیلی از کسب و کارهای بزرگ امروز را تبلیغات به اینجا رسانده. تبلیغات در کسب و کارها اگر اصولی انجام شود، نه تنها ضرر ندارند بلکه بسیار مفید بوده و برای کار شما طبق نیاز مخاطب هدفتان ضروری است. رسانه تبلیغاتی یکی و دوتا نیست بلکه بیش از 30 الی 40 مورد در این دنیای بزرگ کسب و کار وجود دارد که در اینجا به چند مورد از آن اشاره کردیم

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبیلغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

 



کلمه کلیدی :

رسانه تبلیغاتی

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66